Genel Blog Yazıları

SanDisk Garanti Süreci Hakkında

Merhaba arkadaşlar, Kullanmış olduğum SanDisk SSD Plus 120 GB ürünümün sata bağlantı soketi kırıldı. Buna istinaden https://kb-tr.sandisk.com/app/rmaform adresine girip gerekli bilgileri doldurduktan ve  dosya eklerini de ekledikten sonra değişim talebinde bulundum, talebime 1 gün sonra e-posta ile yanıt geldi, Gelen e-posta mesajında üründe bulunan fiziki hasarın kullanıcı hatasından kaynaklı olmasından dolayı, değişim talebimin 1 sefere mahsus olmak üzere müşteri memnuniyeti kapsamında onaylandığı yazıyordu.

Ayrıca süreç ile ilgili aşağıdaki bilgilendirmeler bulunmaktaydı.

Bu e-postanın ekinde yer alan UPS kargo gönderi etiketinin yazılı çıktısını alın.
Ürününüzün bize ulaşımı esnasında zarar görmesini engelleyecek bir adet havalı zarf (balonlu zarf) kullanın.
Lütfen bu onay e-mailinin (sadece bu sayfayı) çıktısını alın ve SanDisk® ürününüz ile birlikte havalı zarfa yerleştirin.
Lütfen ekli Ticari Fatura (Commercial Invoice) dosyasının üç adet yazılı çıktısını alıp, signature kısmını imzaladıktan sonra havalı zarf ile birlikte UPS Kargo yetkilisine teslim edin. Commercial Invoice’lar zarfın dışına zımbalı veya bir föy içinde teslim edilmelidir.
Lütfen, kulaklık, kablo, plastik kutu, adaptör vs gibi aksesuarları göndermeyin.
Zarf içinde ürünü yerine sabitlemek için ürünü zarf içinde bantla (seloteyp) yapıştırabilirsiniz.
UPS gönderi etiketini, seloteyp kullanarak yada UPS tarafından sağlanacak bir naylon kılıf ile zarfa iliştirin. Etiketin tamamının göründüğünden ve hasarsız olduğundan emin olun.
UPS Web Sitesi üzerinden / size en yakın UPS ofisini arayıp yurtdışı gönderi alımı talep ederek (ek ücrete tabi olabilir) veya paketinizi en yakın Hızlı Teslim Noktası’na bırakarak (ücretsiz) ürününüzü gönderebilirsiniz.

Türkiye’deki UPS şubelerinde paketi kendiniz gelip kolayca teslim edebileceğiniz ‘Hızlı Teslim Noktası’ hizmeti vardır.

Ürününüzün değişimi ve yeni ürünün kargoya verilmesi süreci, sorunlu olan ürünün depomuz tarafından teslim alındığı günden itibaren 7 ile 10 iş günü sürer.
Yeni ürün adresinize postalandığında tarafınıza yeni ürünün paketinin takip numarasını içeren bir e-mail gönderilecektir.
Ürün Türkiye’ye varınca UPS size bir yetki belgesi yollayıp imzalamanızı talep edecektir. Gümrük masraflarını biz karşılıyoruz fakat ürün sizin adınıza geldiği için bu belge olmadan gümrükten çekemiyorlar.
Ayrıca, RMA sürecinizin durumunu online olarak dilediğiniz zaman adresinden takip ve kontrol edebilirsiniz.

Tüm işlemler yukarıda belirtilen sürece istinaden kargonuzun yurt dışına gidip gelmesi de dahil olmak üzere 15 – 20 gün gibi bir sürede tamamlanmış olacaktır.


Bu makaleyi 2 dakikada okuyabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir